5 Mart 2017 Pazar

Hoşgeldin Mart, Hoşgeldin Mien!

Sanki atomu parçalıyosun da Mien, şu bloguna zaman ayıramayacak kadar meşgulsün. Instagram'da saatlerini çürütmeyi çok iyi biliyosun oysa ki.. Evet maalesef sosyal medya bağımlılığı sorununu hala çözemedim.

'2017'de yapılacak 23 şey' listesiyle, bi heves başladım yeni yıla. Sadece bir maddeyi yapabildim ahahahshjkh. %10 başarı listesine girmek!

İdeal kiloma ulaşmak adına da ufak adımlar atıyorum. Tartıda 64'ü gördüm 64!!! Hayvan gibi yiyordum resmen. Ne giysem iyi hissetmiyorum dostlar, havalar da erkenden ısındı, kabanları attık, fazla kilolarımla çıplak gibi hissediyorum! :( Kardiyo yapıyorum ama kuru zayıf olmak istemediğim için de biraz kasları geliştirmek istiyorum. En iyi başlangıç yolu da pilates tabii. Fitness falan ağır gelir bana şu an, çok ham vücudum. Eksik malzemeleri sipariş ettim bugün. Ebru Şallı ablayla başlıcam bakalım. Değişiklikleri bildiririm.

Okulun 3. haftasına başlıcaz. Her dönem bi öncekinden daha ağır geçecek gibi görünüyor. Bu dönem ödevlerim çok fazla. Pazarlama Yönetimi'nde grup ödevim var final zamanı teslim edilcek, tez ağırlığında istiyor hoca. Vizeyle eş değer etkisi.. Baya sıkıntılıyım o konuda. İstatistik desen, bu dönemki konular ilk dönemi mumla aratıyor. Sağ salim çıkmayı umut ediyorum bu dönem de..

Son sınıfa adım adım yaklaştıkça gelecek kaygısı sarıyor beni. Akademisyenlik düşüncem var, kpss çalışıp garanti mi olsa diyorum, ya da özel sektör için dil mi geliştirsem... Her şey havada resmen. İçim huzursuz. Her seferinde artık bir şeyleri oturtmam gerek dedikçe başka bi sıkıntı çıkıyor.


Mien

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder