3 Ocak 2017 Salı

Tükendim ayol!

Kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Sanki hiçbir sorumluluğum yokmuş gibi, hunharca dizi ve Youtube videoları izleyip, müzik dinleyip, hayvansı bi şekilde abur cubur tıkınmak istiyorum ve nitekim böyle de yapıyorum. Uyku düzenim tamamen bozuldu. Kargalar şeyini yemeden hortlardım ben, şimdi öğlene kadar uyusam da sürünerek kalkıyorum. Beslenme düzeni desen o zaten son bir kaç aydır alt üst oldu, bana 3 kilo aldırdı :((( Her gece pişmanlıkla yatıyorum yemin ederim ya bugün de bok gibi geçti diye.. Yüksek lisans hedefi olup, ortalama kasması gereken ben değilmişim de sanki yatıp göt büyütme hedefi olan benmişim. (cümleyi anlayabileni ayakta alkışlıyorum)

2014 Nisan aylarıydı, LYS çalışıyodum tabi o zamanlar.. Yine böyle enerjimin bittiğini, artık kitap yüzü görmek istemediğimi, günün 12 saatini uyuyarak, kalan kısmını da tıkınarak geçirdiğimi hatırlıyorum. Bloguma da yazmak için araştırmıştım tükenmişlik sendromunu. Ama bok var gibi tüm eski yazılarımı sildiğim için bakamıyoruz şu an. Zaten duymayan yok bu sendromu, genelde benim gibi ünlülerin yaşadığı bi durum. Yani yaşadığınızı sanmıyorum ama duymuşsunuzdur işte :P

"Nasıl motive olurum, tükenmişlik sendromundan kurtulma yolları.." temalı videolar izleyip, yazılar okuyup gaza geliyorum her akşam, yarın geri kalan hayatımın ilk günü diye. Ama ertesi sabah yataktan çıkamıyorum. Bu bi süreç ve bitiyo biliyorum ama boşa geçen zamanım içimi acıtıyor. Finallerime 13 gün kalmışken üstelik...

Daha fazla konuşamıcam arkadaşlar, ben tükendim siz devam edin.....

Mien

3 yorum:

  1. Yalnız değilsin... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. of hadiiii nasıl olsa geçecek bu günleeer :)

    YanıtlaSil
  3. Muazzam. yalnız değilim. Bak final haftasındayım ve ders çalışmıyorum. Hayatı o kadar boşverdim ki okulu falan bırakıp sokakta yaşamak istiyorum hiçbir şey yapmadan :DASDsxa. Kötü çok kötü

    YanıtlaSil