31 Aralık 2016 Cumartesi

2016 Ziklentileri vs 2017 Beklentileri

2016'nın son gününde, 2016'yı değerlendirip, 2017'deki beklentilerimizden konuşalım mı biraz?

2016 benim için çok güzel geçmedi ne yazık ki. Teyzemi acımasız bi şekilde alması, zaten sayısı çok olmayan güzel anları da silip attı. Sadece 1 yıl daha yaşlandım, sorumluluklarım bilmem kaç kat daha arttı, gelecek kaygısı biraz daha kafamı meşgul etmeye başladı ve epey kilo aldım:((

Eski yazılarımı sildiğim için bakamıyorum ama 5-6 maddelik bi "2016 Beklentilerim" yazım vardı sanki.. Para biriktirmek istiyordum, yapamadım. Karın kaslarımı çıkarmak yerine göbek yaptım(ciğerim yanıyooooo) Alkol ve sigarayı bırakacaktım, sigarayı başardım, alkolü de %99 azalttım. (Başarılı olduğum bi madde varmış yihuu!!) Bloga zaman ayıracaktım, o da fos..

2016'nın yılbaşı partisini anlatmıştım, bilmem hatırlar mısınız, boynuzlanmıştım! O yüzden mi bu derece sikimsonik geçti bu yıl bilinmez ama, yine de hayata tutunmaktan vazgeçmeyip, yılmadan, yıkılmadan "2017'de yapılacak 23 şey" listesi yaptım. (Neden mi 23? Çünkü 23 yaşımı tamamlıcam bu yıl hehehe ne zekice....)  

Listem ütopik şeylerden oluşmuyor ve kısa vadeli, bu yüzden gerçekleştiricem, ümitliyim! Bloga zaman ayırma maddesi 2017'de de var ahshasah ve bu defa olcak arkadaşlar. 😀 (ay ifadeler gelmiş yaaaa)

Bu sene yılbaşını evde kutluyoruz: me, myself and I... Evet hayatımda ilk defa bildiğin tek başıma ve evde yeni yıla giricem. Bu yüzden akşamım dışarıda eğlenenlere hasetlenip, sallayarak geçicek AHAHAHAHAHA :((((

"Her şey güzel olsun, hayalleriniz gerçek olsun" bla bla bla klişeleriyle kimseyi sıkmak istemiyorum, çünkü her şey güzel olmuyo maalesef..


2017;
acı kayıplar yaşamadığımız,
zorluklara dimdik göğüs gerdiğimiz,
gülmekten yüz kırışıklıklarımızın biraz daha arttığı,
hayatımıza girecek onlarca yeniliği en iyi şekilde değerlendirdiğimiz,
kendimizi görmek istediğimiz noktaya biraz daha yaklaştığımız
bi yıl olsun. Öptüm canıms!


Mien

5 yorum:

  1. Umarım herşey yüzünü güldürür. Gülümseseniz de olur.

    YanıtlaSil
  2. Benim için de parlak bir yıl olmadı 2016. Umudum 2017'den hayırlısı bakalım... İyi senler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Her durum sizi daha çok güçlendirsin 2017 mutluluk getirsin size :)

    YanıtlaSil