31 Ağustos 2016 Çarşamba

Hoşgeldin 23!



Bugün, dünyaya gelişimin 23. yılına ayak bastım.
14-15 yaşlarımdayken sorsanız, 23 yaşımı çok daha farklı hayal ederdim. Üniversiteden mezun olduğumu ya da son senesinde falan olduğumu düşünürdüm muhtemelen.. Ama ben daha bölümümün ikinci senesine başlıcam. 
Bugün içimde o sikimsonik geç kalmışlık hissi var yine. Zaman zaman geliyor bu his.. Ya Mien alt tarafı 2 sene falan desem de, ah o 2 senede yüksek lisans yapılır diyip karalar bağlıyorum. Ay hele bi de lisedeki sınıf arkadaşlarımın mezuniyet, nişan fotoğraflarını falan görünce ÇÜŞŞ, onlar mı aceleci ben mi geç kaldım diye düşünüp duruyorum.
Aman Mien, nerden çıktı bu karamsarlık şimdi, git ananaslı,bademli doğum günü pastandan biraz daha ye :P

Dipnot: Ya bi de şey sorunsalı var. Tamamladığım yaş 22, girdiğim yaş 23 ya. "Kaç yaşındasın?" sorusuna hangi cevabı vereceğimi bilemiyorum :/ ben 22 dicem ya, hemen yaşlanmak istemiyorum.
Mien

21 yorum:

  1. Merhaba,

    Renkli yaşlar diliyorum :) Belki de tam da "sizin için olan zaman"ı yaşıyorsunuzdur :) Lise arkadaşlarınız nişanlanıyor diye siz bir şeyler için geç kalmış değilsiniz ki :) Sonuçta zaman sürekli akıyor, herkes bir ucundan tutuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bi yorum bu :) teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Öncelikle nice mutlu senelere ^-^
    Boşver 2 seneyi.Düşündükçe içini kemirir durur.En iyisi bulunduğun durumun tadını çıkarmak.

    YanıtlaSil
  3. Bence de git pastanı ye... Canını sıkacak hiçbir şey yok... Bugün senin en güzel günün... Mutlu yıllar... Her şey gönlünce olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İnsan ömrü uzadı.İki yıl uzun değil inan :) Sağlıklı ve mutlu yılların olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, bu açıdan bakınca içim rahatladı :) teşekkürler :)

      Sil
  5. Aynı yaştaymışız :)

    YanıtlaSil
  6. Boşverrrrr.... O iki sene kayıp değil. Sen o iki seneyi iyisiyle kötüsüyle yaşadın, deneyimledin. Sadece eğitim hayatında bir değişiklik yapmak istedin o kadar :) doğum günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, o 2 sene olmasa bugünkü ben olmazdı belki :) teşekkür ediyorum <3

      Sil
  7. Ayyyyy kardeşimle aynı yaştasın ya yerimmmmm ^_^

    Mutlu yaşların olsun canım beniiiiim iyi ki doğduuuun :**

    Aynı duygular benim kardeşimde de var ( erkek) 2 yıllık bitirdi bu sene ... Ne yapıcam boşluğunda , yaşlandığını ve yaşıtlarının gelecek için bir adım attığını söyleyip duruyor bence hayatı olabildiğince geniş yaşayın bende 25imde mezun oldum bazı şeyler olması gerektiği zamanda olduğundan su akacak ve sizin için en hayırlısı kucağınıza düşücek :***

    Afiyet olsunnn :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika ve tatlis bi yorum dahaa :) çok haklisin, bazen insan kapiliyor boyle karamsarliklara iste.. tesekkur ediyorum, opuyorumm <3

      Sil
    2. Benim erkek kardeşim de aynı yaşta ve o da üçüncü sınıfa geçti aynı şeyleri söylüyor :)) bence de böyle şeyler için kasmaya acele etmeye hiç gerek yok meslek hayatına bir kere girince çıkış yok zaten. Tadını çıkarın :))

      Sil
  8. ayy oleeey takma kafana ya sen de o yıl büssürü şey yaşamışsındır kiiii :) bu yaş iyimiş kal bu yaşta sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy di mi, 20li yaşlarda kalmak istiyorum ben :D

      Sil
  9. git ve o bahsettiğin pastanı ye mien. hiç bir şey için geç değildir. iki yıldan ne olacak sanki. birşeylere geç kalmışlık hissini bir kenara bırak ve hayattan tat almaya bak. seni mutlu eden şeyler yap. hem etrafındaki insanlar evlenmiş nişanlanmış olabilir. o onların hayatı. ben, erken evliliğin pişmanlık olduğunu düşünenlerdenim. benim için ideal evlenme yaşı 27'dir. neyse, söyleyeceklerim bu kadar. bir uğramıştım, selam vereyim dedim. blogunuznu takip ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiin, güzel yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  10. ooo üzüldüğün şeye bak... ne iki seneler var.

    YanıtlaSil